środa, 28 stycznia 2015

Prolog

Świat, który jest marzeniem każdego człowieka. Nie ma wojen spowodowanych wiarą. Nie ma zamachów terrorystycznych spowodowanych myślą jednego szaleńca, który sądzi, że jest lepszy od innych. Nie ma głodu. Nie ma chorób. Nie ma dyskryminacji. Nie ma rasizmu. Nie ma biedy. Nie ma śmierci.

   Tak opisują nasz świat Stwórcy. Tę formułkę wciskają nam przy każdej okazji. Znamy ją na pamięć, próbujemy się nią pocieszać. W końcu, to wszystko brzmi tak idealnie. Ale to nie zmienia faktu, że jest niezgodne z prawdą.
   Owszem, nie mamy wojen, zamachów, morderców. Nie brakuje nam też jedzenia, każdy ma się w co ubrać. Jest jednak jeden mały szczegół, z którego nie każdy zdaje sobie sprawę. Nie każdy potrafi dostrzec jego brak, ponieważ nie każdy to zna. Bo kto miałby o tym powiedzieć? Przecież to tylko może powodować niepotrzebne dyskusje, albo nawet kłótnie. A tego chyba nie potrzebujemy w "Świecie Idealnym", prawda? Dlatego właśnie zostajemy tego pozbawieni jak najszybciej, Żeby przypadkiem nie zdążyć tego zasmakować. Dlatego nikt się nie skarży. Są jednak tacy, którzy dobrze to znają. Doskonale o tym wiedzą i tęsknią za tym. Ale co zrobić? Nie można od tak sobie o to poprosić. Przecież to niezgodne z prawem! Więc jak postąpić?
   Jest tylko jedno wyjście. Trzeba na to czekać. Aż do śmierci.
   Pewnie zastanawiasz się teraz, o czym tu mowa. Może sam nie zwracasz na to zwykle uwagi, nie zastanawiasz się nad tym. Więc o co chodzi? O jedną z najważniejszych rzeczy w życiu każdego człowieka. O miłość.



______________________________
Witamy na naszym nowym blogu!
NASZYM, bo piszemy w trzy osoby - Green Arrow, Aristra oraz Zuzanna Pevensie. Każda z nas będzie pisała z perspektywy swojej postaci.
Mamy nadzieje, że jakoś nam to wyjdzie i się Wam spodoba! :)
Czekamy na opinie, i te dobre, i te złe! :3

Zapraszamy na resztę naszych blogów, z których pewnie już niektórzy nas znają! ;)
Aristra:
Zuzanna Pevensie:
Green Arrow:

16 komentarzy:

  1. Okay, jestem pierwsza :-)
    Wreszcie gdzieś jestem pierwsza :-)
    Opis z początku fajny, potem następuje powtórzenie i lekko nudzi. Przez cały tekst człowiek czytający zastanawia się co jest nie tak z tym idealnym światem i o co to nie można prosić, a czego brakuje tym którzy to poznali. Na końcu człowiek się zawodzi, bo nie dostaje odpowiedzi, ale może tak właśnie miało być, w celu wzbudzenia ciekawości.
    Pozdrawiam: sie-nie-zdarza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie,tak to właśnie miało wyglądać ;) Wiem, że w drugiej części powtarza się ta pierwsza, ale dokładnie tak miało być - pierwsza miała być jakby tekstem z jakiej ulotki, druga czyimś komentarzem. Oczywiście, na koniec nie podajemy odpowiedzi,by wzbudzić ciekawość czytelnika, jednak po tym, co napisałaś, zastanawiamy się, czy po prostu tego nie dopisać. W każdym razie, dziękuję za opinię! ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Jutro się dorobię komputera to będę aktualizowała u siebie, więc jeszcze dziś dla zabicia czasu poczytam coś u was, co możesz mi polecić? Lubie raczej romanse i obyczajówki, byleby nieoklepane.

      Usuń
    3. Prolog poprawiony :)
      W takim razie, nie jestem pewna, czy coś przypadnie Ci do gustu... "Fighter of the Future" i "Arrow Tales" to science-fiction, "Double Murder" - kryminał, "Fiery Knife" - fantasy... Może "Accident of Life" lub "Cichy Anioł"? To chyba najbardziej w "Twoim stylu" ;)

      Usuń
    4. Kryminały też lubię. Nie przepadam po prostu za tym co takie bajkowe, albo fantastyczne :-)
      Wolę opowiadania prawdopodobne. Jak już czytam fantastykę to musi być dobra, taka ciekawa, zaskakująca, bez powtarzania tych samych schematów. Zerknę potem na ten kryminał. Dużo tam postów jest?

      Usuń
  2. Zapowiada się coś koszmarnie ciekawego...
    A mnie coś takiego nie może ominąć :)
    Podoba mi się Wasz pomysł tworzenia na jednym blogu trzech postaci, podejrzewam, że każda z nich będzie miała własną historię, a może ich historie się połączą?
    Wszystkiego mam nadzieję dowiem się dość niedługo.
    Jestem z natury ciekawska, więc nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wejście i za miły komentarz! :)
      Na razie nic nie zdradzam co do dalszej fabuły, więc trwaj sobie na razie w niepewności :D

      Usuń
    2. Może to coś w stylu "W Śnieżną Noc"? W każdym razie, czekam na kontynuację.

      Usuń
  3. Wow...moja reakcja po przeczytaniu prologu. Zapowiada się niesamowicie i już mnie wciąga! Mam nadzieję, że szybciutko dodacie rozdział, moje drogie panie, bo już nie mogę się doczekać ;)
    I jak można żyć bez miłości? Czy świat idealny tak właśnie wygląda? Nie, coś tu śmierdzi :P
    Życzę duuużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :3
      Co do tego świata bez miłości - Stwórcom wydawało się,że tak będzie lepiej... Dlaczego? Przekonasz się w dalszych rozdziałach :D

      Usuń
  4. no i jestem skorzystałam z twojego zaproszenia i wpadłam z wizytą. prolog bardzo obiecujący zapowiada się ciekawa historia tym bardziej że będzie pisanaz trzech różnych perspektywczekam na pierwszy rozdziałz którego mam nadzieję dowiemy się czegoś więcej o idealnym świecie bohaterówprzepraszam za błędy i brak interpunkcji ale piszę z telefonu bo mój laptop odmówił mi posłuszeństwa pech to pechpozdrawiam papa do napisania
    W
    www.nim-ci-zaufam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia, co to będzie. Niby świat idealny, ale taka mała rzecz nie została tam uwzględniona. No nic, czekam na następne rozdziały. :)
    Pusheen
    PS. Zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pojawienie się oraz zostawienie komentarza :)
      PS.: Tylko czekam na nowe posty u Ciebie :D

      Usuń
  6. Miałam zaglądnąć? Zaglądnęłam ;) A Tobie, Moja Droga, Green Arrow, to mogę jedynie pogratulować. Nie mam pojęcia jak jesteś w stanie prowadzić tyle blogów. Dla mnie byłoby to chyba NIEMOŻLIWE. Mam dwa i już są czasem kłopoty xD
    No, ale jeśli ktoś chce, to potrafi! ;)
    I tak od początku myślałam, że chodzi o miłość ;3 Naprawdę, prolog dziewczyny wyszedł Wam świetny! No, bo jeśli wszystko jest, a czegoś brakuje, to jasne, że chodzi o... MIŁOŚĆ ;3 (nie wiem co ja wymyślam, ale nawet mi się to podoba...xD) Bo powinno być tak: "Miiiiiłość rooośniee wookół naaas" (...) xD Kocham to! ;3 Proszę mi szybciuteńko napisać kolejny rozdział! ;) (Jeszcze tu wspomnę... To ja, dawna "Karolina" z tych oto blogów:
    http://lost-in-their-own-feelings.blogspot.com/
    http://love-is-a-force.blogspot.com/
    no to tyle)
    POZDRAWIAM! (wszystkie!) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie do koñca ogarniam, jak udaje mi się to wszystko na raz prowadzić, ale tutaj w sumie będę pisać tylko co jakieś trzy tygodnie, więc jakoś to idzie :D
      W każydm razie, bardzo dziękuję! :3
      I pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. Świetne! Czytam następne rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń